Fotvårdsmys

Nu har jag bokat en visning med MaryKay här hemma. Vi ska sitta på min altan eller på trädäcket med fötterna i varsitt bad och få toppenfina, fräscha fötter lagom till semester.
Fötterna är ju lite trista efter all trängsel i mina löpar, fitness och walking skor som använts flitigt under våren.

Det började nämligen med att jag och min man kom på att vi nog inte skulle orka ta oss upp i skidbacken i vintras. Vi åker till Sälen varje vinter och har gjort sedan 2007 och det är alldeles fantastiskt underbart men man vill åka ner mer än en gång. Så ett par dagar efter nyår fick det vara nog på vårat riktigt ohälsosamma liv och inget onyttigt alls fick ätas eller drickas på 4 veckor och vi hittade dessutom en crosstrainer på blocket som användes varje dag. Jag gick ner 7 kilo och maken 14 och konditionen hade ju förbättrats markant.

Lite svackor har jag då och då då jag är en glassfanatiker men sammanlagt har jag ändå gått ner 10 kilo på 5 månader.

Sedan älskar jag renovering och inredning. Renoveringen gör jag inte så mkt själv tyvärr men åsikter har jag gott om och jag dekorerar efteråt.


Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0