Fräscht uterum.

I veckan som gick har träningen inte haft så stor plats tyvärr. Styrketräning en dag och några långpromenader och en hel massa glass och vin. Men nästa vecka får jag skärpa mig lite. Jag har ju en klänning som jag ska ha på på underbara Idas student.

Denna vecka fick jag leverans på glasskjutdörrar till mitt uterum,ett liitet uterum, vi valde faktist vita och det blir så fint till huset. Det är inte helt färdigmålat ännu men vi har nån sorts kaffelattefärg med vita knutar.  Så nu har jag fixat en ny matta då den förra var äcklig, klorerat stoldynorna som också var äckliga och tvättat filtar som är obligatoriskt när man är frusen på kvällen. Vi har redan invigt det med grillat och att par kompisar kom på en öl senare på kvällen. Litet men mysigt.


I dag är det verkligen en fantastiskt solig morgon.

Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0